Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
Mr. Perfectionist
Hey Fellas. Sudah sangat lama tak buat entry kan? Hmm, so many things happen kebelakangan ni. A, awak dah lain. Kenapa? Takpe lha, saya tetap sayang awak tw. Kebelakangan ni kita banyak kali bergaduh. Why? Apa alasan untuk pergaduhan tu? Entah lha. Tapi kita dah berbaik. Tapi kenapa baru sekarang saya sedar yg awak ni perfectionist ek? Semua benda awak nak nampak sempurna. Hmm. Tadi masa balik sekolah, i was crying tapi saya rasa awak buat taktahu je. Mungkin awak mmg mcm tu kan? Saya menangis bukan sebab apa, sebab kepala saya sakit sangat-2. Awak, tak sabar nak tunggu 4 Julai ni. Genap lha kita couple setahun. Wee~ Sukanya. Awak, kita couple sampai kahwin tw. Saya nak ada family dengan awak. Hee. Gatal! Awak, I Love You.

Posted at 6:00 AM | 0 comments

|
Disclaimer
Facebook | Twitter
Assalamualaikum! Hi, speaking here is Yaya. You follow me, I follow you back :) Be nice here.

Navigation

About Linkies Entries


Credits
Template by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -