Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
Happy Ever After Did Exist
  
Assalamualaikum, hai uolls :) Ohoii, dah lama gila tarak buat entry ouh. Last buat entry masa bulan tiga dulu. Naw dah boleh selalu hapdate blogg sebab dah ada lappy dekat rumah :) *untungla T.T Okay, sebelum melalut lebuh jauh, see the tittle up there? Nampak kann?
Kbagus. Good boy/ girl, mwehehe :D Hmp, dalam beberapa bulan ni sgt byk yg berlaku. Segala mcm konflik mmg ada lah!
Lengkap dari semua aspek. yg melibatkan family, boyfriend, kawan, and also lawan. Knaww, nak huraikan satu persatu. Firstly, ada salah faham dgn family yg menyebabkan aku hampir lari dari rumah. Tapi tak jadi sbb mokk aku tak kasi, dia risaukan keselamatan aku. Plus, kemana j aku nak pegy en? Pastu dia ckp bahaya nak biarkan aku wandering malam-2. Bahaya katanya -,- Wahh, care jugak kau dekat aku kann mokk? Hewhew :* Aku tahu kau sayang aku. Secondly, mokk aku, Muhammad Azizul b. Omar. Dah setahun lebih dah aku couple dgn dia, tapi dalam masa tuhh, memacam yg jadi. as usual, ktorg manjang bergaduh. Padahal, benda tu remeh j, aku yg suka nak besarkan sesuatu perkara tuh -,- Then bila dia dah hilang sabar, mmg dia takkan layan perangai aku yg CHILDISH ni. Pastu mulalah aku menangis. Ingatkan mata dah bengkak dia pujuk. Lgy kena bebel ada la! At last ktorg elok balik. Begitulah pada kebiasaannya kalau ada salah faham :) Next pasal ragam-2 kawan. memcam ragam dorg ni. Ada yg mcm ni, ada yg mcm tuh. Tapi yg tak tahan kalau ada yg TALAM. Tapi nak buat cane kann? Yg buat mulut dah tidak disukai ramai, and alhamdulillah yg tak bertergur tu dah bertegur balik :) Happy sgt. Hmp, siapa lawan aku ni? Hahaha, aku pun tak pasti siapa. Siapa yg rasa dia haters aku tuh, suka hati kau la. Aku tak kacau kau punn :) Don't hate me cause I'm not like you. Cheers Hidayah Haters!

Posted at 9:18 AM | 0 comments

|
Disclaimer
Facebook | Twitter
Assalamualaikum! Hi, speaking here is Yaya. You follow me, I follow you back :) Be nice here.

Navigation

About Linkies Entries


Credits
Template by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -